Hallo,
Een vriend van mij is plots sinds vandaag afgesloten van zijn tv, internet en telefoon.
Een telefoontje met de upc klantservice leert kennen dat om een rekening van een jaar geleden die niet schijnt betaald te zijn dit gedaan is.
Ze schijnen dit meerdere malen per brief te hebben toegelicht wat niet zo is geen enkele brief, wel huidige rekeningen welke netjes zijn betaald.
Hij is net verhuist en heeft zijn internet abonnement bij upc zonder problemen hebben kunnen meenemen.
De klanteservice was nogal wat terughoudend en ook erg stil na een vraag en als je wat vroeg kwam na een diepe stilte ja maar u heeft de rekening niet betaald.
Mag dit zomaar?
Groetjes,
Dennis