hallo,
Ik ben nu al enkele malen tegen een foutmelding aangelopen op ultimate dat ik NIET bevoegt ben een download uit te pakken ??? ik ben wel de administrator....
is er een mogelijkheid dat gedoe uit te zetten, wordt er nu wel een beetje triest van....
hoe omzeil ik dat gezeur, want het is wel degelijk van mij en legaal en ik sta als administrator en heb één gastaccount gemaakt
hopende op een verhelderend antwoord... gr han