hallo ik heb iets niet goed gedaan met het reageren op het antwoord op mijn vorige vraag
daarom nu deze vraag.hoe kan ik mp3 branden op dvd met wmp10
moet ik er dan nog wat bij downloaden of kan het gewoon niet .hoe het moet op c d wist ik al alsik met wmp 10 geen dvd s kan branden moet ik dan weer wmp 11 downloaden om een dvd te kunnen branden ? bvb dank jacquelime v z