Geachte expertsBij de computer van mijn vrouw verschijnt na het opstarten onder in de taakbalk een waarschuwing ''Windows - Systeemfout'' met de tekst ''Er bestaat een identieke naam in het netwerk.''Het besturingssysteem is Windows XP SP2Rara wat is ditGroeten Deja