BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Windows Internet Explorer

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
26-12-2006
  •  
Reageer
  •  

Beste experts,

Gebruikt Windows XP Home mediacenter NL op een Dell 9150 (maart 2006).

Mijn internetprovider is Tiscali.

Bij een bepaalt gedeelte van mijn 'abonnement' op de website van Tiscali krijg ik het navolgend rechthoekig melding: "WINDOWS INTERNET EXPLORER - Deze pagina is niet correct geladen. U kunt niet verder surfen. Gebruik een comptable browser (zoals MS Internet Explorer 5, Netscape 6 of een hogere versie). [OK]". Zodra ik op [OK] klik, verdwijnt het en kan er verder worden gegaan, doch komt voor elke handeling opnieuw terug (op het bepaalde gedeelte), welke het niet heeft op de onderste gedeelte van het 'abonnement'.

Een paar weken geleden zelfs IE7 NL toegevoegd, mogelijk dat dit de foutmelding zou laten verdwijnen, edoch het probleem blijft. Op andere computers krijg ik deze foutmelding. Tiscali hierover ook geïnformeerd, doch het ligt duidelijk aan deze computer voorzover.

Heeft iemand - behalve dan opnieuw formatteren en eventueel wachten op MS Vista ... - een oplossing voor het probleem?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.