ik wil met windows 7 een internet pagina via de mail doorsturen maar krijg als ik bestand en verzenden open alleen de optie: snelkoppeling op bureaublad plaatsen (andere 2 opties zijn niet werken niet). hoe kan ik de pagina toch per email versturen ?