Ik krijg steeds een foutmelding tijdens het verbinden met mijn draadloze wifi van KPN, dat ik mijn Windows 10, 64 bits servicepacket niet heb geinstalleerd. Ik dacht dat de updates van Windows 10 automatisch worden uitgevoerd. Deze melding verkrijg ik via de KPN selfservicetool. Hoe moet ik dit aanpassen? Ik ben niet de handigst met instellingen op de computer. dus simpele uitleg. Alvast bedankt.