Graag hoor ik uw mening over het volgende:
Mijn Hi- Abonnement loopt in maart af. Dit kan ik in december 2011 pas verlengen echter heb ik per direct een smartphone nodig aangezien mijn huidige toestel redelijk kapot is en de mail-functie niet goed genoeg ondersteund.
Mijn voorstel wat ik gedaan heb bij de klantenservice om het contract per direct met 2 jaar te verlengen en daarbij tegen een kleine vergoeding een nieuwe telefoon te kopen. Dit mag blijkbaar niet. Voor mij onbegrijpelijk aangezien ik me (tegen betaling) langer aan HI/KPN wil binden.
Het alternatief is om het huidige contract uit te zingen en per direct ook ergens anders een nieuw abonnement af te sluiten waar ik de telefoon gratis krijg. Deze 2 contracten opgeteld zijn nog goedkoper dan het kopen van een “losse” telefoon in de online-shop van HI.
Nadeel van deze optie is dat mijn nummer dus verandert en dit niet handig is aangezien ik sinds 1 april voor mezelf ben begonnen.
Ik heb deze klacht ook al op 22 april gemeld bij HI maar tot op heden (na serieus wel 10 reminders per mail en 3 lange gesprekken met de klantenservice) no geen bericht.
Nogmaals: ik wil me langer aan hen verbinden maar daar is op dit moment de mogelijkheid niet voor.
Iemand ervaring hier mee?