BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wie weet wie er achter DailyCom BV zit?

Bijdrage door gebruiker
22-10-2007
4 reacties

4 Jaar geleden ben ik overgestapt van Tele2 naar Dailycom. Mij werd goedkoop bellen beloofd. 2 Jaar daarna werd ik gebeld met een vaag verhaal of ik over wilde stappen en mij twee jaar wilde binden met weer allerlei voordelen. Sindsdien worden er te pas en te onpas bedragen van mijn rekening gehaald. Na een email werd mij uitgelegd dat het voorschotten zijn; omdat de concurrentie (KPN) dat ook doet. Ik ben hier nooit van op de hoogte gesteld. Dan had ik op website moeten kijken, reageerde men. Zo'n voorschot kan aardig oplopen. Men incasseert het "tekort (??)" in een maand * 2 of 3.

Ik heb de klantenservice daarna nog 3 keer gemaild, maar ik krijg geen antwoord. Men kan bellen naar een duur 0900 nummer , maar alleen op 3 middagen. De firma is op internet nergens te vinden en heeft ook geen vestigingsadres; alleen een postbus in Nieuwegein.

Ik heb nu opgezegd per email en aangetekende brief. Ik denk echter dat het een spookfirma is. Wie kan mij meer over dit ligubere bedrijf vertellen of wie heeft soortgelijke ervaringen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.