BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wie moet het nu oplossen?

Bijdrage door gebruiker
01-09-2016
7 reacties

Goedendag,

ok. Heel beknopt. ouders zijn verhuist geen internet,

ziggobellen>>>monteur>>>kan het niet oplossen

>>>BAM heeft gegraven enz maar kan het niet oplossen (eindversterker niet goed en daar mogen hun niet aanzitten)

>>>ziggo weer gebeld die stuurde een speciaal mannetje om de patchkast aan of goed te zetten (goed gezet maar nog geen internet want nu zat het probleem in de volgende patchkast.)

>>> weer ziggo monteur want werkt nog niet maar wat die kwam doen wist hij zelf niet (letterlijk zijn woorden)

>>> weer bam want het zou in de eindversterker zitten. (niet dus, deze gavenn aan contact op te nemen met de VVE en Ziggo)

>>> weer ziggo want bam zegt dat het of bij mijn ouders hun VVE niet goed zit of bij de ziggo.
VVE gebeld en die zeggen eind 2015 alle patchkasten nog up to date gemaakt te hebben voor ruim 10000 euro

>>>weer naar ziggo>> die sturen nu MORGEN WEER een monteur om het uiteindelijke probleem vast te stellen waarvan ik nu al weet dat dit niet gaat gebeuren.

Mijn ouders willen niet overstappen omdat ze gewoon 300mbit internet willen voor school, werk en film. Zij zitten nu dus al 2 maanden zonder internet en zowel de ZIGGO, de VVE en de BAM geven elkaar de schuld dat het niet werkt en ik als particulier zit hier nu tussen en ik moet iedereen bellen want zij doen dat niet naar elkaar claimen zij. Ik heb dus letterlijk zelf de afspraak via bam moeten regelen voor ziggo!

In totaal hebben wij nu 15 uur aan de telefoon gezeten die niet werkt dus we hebben mobiel moeten bellen, amper TV, geen internet, een hoop stress en een hele vieze nasmaak van de onkundigheid en communicatieve amateurisme bij zowel de BAM als de Ziggo. Die arme monteurs worden er maar op uit gestuurd zonder dat hun precies wordt uitgelegd wat ze moeten doen. Die arme telefoonist heeft ook alleen maar gezeur van ons en idereen schuift de verantwoordelijkheid maar door.

Kortom: (sorry voor het lange verhaal)
Wat moet ik(kan ik) nu nog doen want ik vraag me echt af of ik nu niet heel dom bezig bent of juist een van de weinige bent die door blijft zetten want de rest van de buurt bij mijn ouders zit inmiddels bij KPn maar dat is ook waardeloos.
Ik werk zelf in een webshop voor schoteltelevisie en ik heb ook weleens een boze klant en vandaar dat ik vriendelijk blijf tegen ziggo maar het wordt nu echt heel moeilijk niet mijn zelfbeheersing te verliezen.

Uitkijkend naar een behulpzaam antwoord.

Met vriendelijke groet,

Mark de Jong



Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.