Mijn zoon heeft via marktplaats een i-phone gekocht en betaald. Althans dat dacht hij. Tnt-post bracht de doos. Wat bleek, alles erin, behalve de telefoon. De basisverpakkingsdoos bleek niet goed afgeplakt te zijn.
probleem: 1. mobieltje is eruit gehaald "onderweg"?. of 2. mobieltje is nooit in de doos geweest.?
Wat te doen nu?
verkoper/verstuurder zegt doos met toestel verstuurd te hebben. Hij wil verder van niets weten. hij krijgt geen geld terug