BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wie ksn mijn helpen met conflict AMaC

Bijdrage door gebruiker
13-09-2017
5 reacties

2 weken geleden plots streep aan de rechterzijde van mijn ipad pro 12,9. Eerst dacht ik vette vingers ik poetsen met droge doek zoals altijd maar het geen niet weg nog garantie op mijn ipad dus ik naar AMAC winkel op Demer 16 in Eindhoven daar werdt ik vriendelijk geholpen

De medewerker wilde zeker weten dat de beschading niet op het glas was en nam hem mee naar service kwam na een poosje terug en advies was opsturen want folie in het scherm was los dit advies opgevolgd na een week een mail dat het iets anders zou zijn en dat ik meer

Dan 700€ over moest maken voor een nieuwe ipad dit heb ik niet gedaan nu ga ik mijn ipad ophalen en zijn er op een hele andere plek ook vlekken gekomen dit accepteerde ik niet vond dit raar

Zegt verkoper als de ipad bij mij in kast zou liggen dit ook zou gebeuren en dat ik niet flauw moest zijn en betalen en meenemen of een mail sturen. Naar AMAC dus advies opgevolgd en mail gestuurd GEEN reactie dus ik APPLE gebeld voor uitleg wat blijk I Pad is daar HELEMAAL niet geweest inderdaad niet geweest ik naar de winkel terug voor uitleg

Krijg ik weer een andere verhaal naar mij gevoel wordt ik opgelicht nu kan ik naar Amsterdam

Naar de apple winkel dus heb ik voor gesteld dat ze de beschadiging repareren die zij aangebracht hebben en dat ik de ipad mee naar amsterdam neem

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.