Vraag aan de computer experts..Sinds een paar weken doet zich een raar probleem voor.Een groot aantal websites zijn ineens onbereikbaar geworden. Zowel in Firefox als IE. Een aantal voorbeelden:Alle msn sites, meeste microsoftsites, aantal software downloadsites (o.a. filehippo), postbank.nl (mijn.postbank.nl werkt wel, maar kan via die site dus niet teug) diverse forums (die door google werden gegeven voor het oplossen van dit probleem)Sites zijn dus ook niet niet te pingen.Daarnaast kan msn/live messenger geen contact meer maken. (Geeft als oorzaak firewall, maar dat is niet juist) en kan ook hotmail niet meer synchroniseren in outlook. In eerste instantie gedacht aan virus/spyware.. diverse scans leverden niets op. Uiteindelijk nieuwe installatie van XP, maar het probleem is niet opgelost. Alle instellingen kloppen... ik weet niet meer waar ik het moet zoeken.Vanmiddag @home maar eens gebeld. (wat een verassing dat ik die zo snel te pakken had) Hun servers zijn dus wel bereikbaar en konden ook geen vreemde gegevens uit het modem lezen.. Dus: lokaal probleem. Toch zet ik daar mijn vraagtekens bij.Wie o wie geeft de gouden tip of oplossing. Dank voor het meedenken alvastGroet, Flipje