Op e-bay heb een GSM gekocht leuk ding ben er ook tevreden mee,maar nu heb ik een probleem de foto en videos heb ik op de pc gezet ,maar nu kan ik de filmpjes niet openen,waarschijnlijk heb ik iets niet goed gedaan .Het probleem is ook dat ik alleen maar een engels boekje er bij heb,ik ken wel een beetje Engels maar technisch wordt het toch een beetje bedrijvigWie kan mij daarbij helpen het is een white chocolate van LG.
Chalene