BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

What to do??

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
25-10-2006
  •  
21 antwoorden
  •  

Haiii

Ik heb sinds gister digitale televisie van Planet en Kpn, genaamd MINE..

De monteur heeft alles geinstalleerd, en het leek allemaal goed..Echter, gisteravond deed die hele ontvanger al niks meer, liep telkens vast, enz enz.. Dus heb ik gebeld naar KPN.. Die had een storing (zoals gewoonlijk) en zou me doorverbinden..(nooit gebeurd)

Ben ik vanochtend teruggebeld, en werd er gezegd, ja, dan moet je dit kabeltje daar in doen, dat kabeltje daarin, blablabla... Ja hallo..!!! Ik ben toch verdorie geen techneut?? Maar goed, ik had het ff gehad, dus mn moeder heeft weer gebeld (zat er naast)..

Kreeg ze zo'n wijffie aan de telefoon, die allemaal vage dingen vroeg, zoals code's op de modem enzo... Snapten we dus al niets van.. Krijgt mn moeder te horen dat ze het verkeerde nummer heeft gebeld..Dus ze kreeg een nieuw nummer en uitleg M.B.T. het keuzemenu... Blijkt verdorie gewoon hetzelfde nummer te zijn, plus dezelfde keuzes, die ik dus wel goed had gemaakt toen ik mn moeder de telefoon gaf!!!

Dus ik weer bellen, krijg ik zo'n man dr aan, die begint te schelden..!!! WTF??? Zegt ie: ja, en dan laat je je moeder bellen bla bla bla, dat zegt meer over jou dan over ons...??? Uhmmm, pardon??? En zo ging ie door met vloeken...Dus ik zwaar beledigd de hoorn er op geslagen.. (heb sinds gister dus in totaal meer dan 2 uur aan de telefoon gehangen met hun, telkens in de wacht ofcourse)

De wanhoop nabij hebben we de wetwinkel gebeld..Nou ja, daar moet ik dus weer een afspraak voor maken, dat kan alleen s'avonds, en ja, ik moet werken dan... dus dat wordt hem niet...

Ik weet niet meer wat ik moet doen..:S

Owja, het mooiste is nog wel: gister toen alles geinstalleerd was zei de monteur doodleuk dat het officieel nog niet verkocht wordt, maar dat er een paar mensen uit de aanmeldingen worden geselecteerd om het uit te proberen..!!!! En vanochtend kregen we die bevestiging weer door zo'n callcentermiep! Nou sorry hoor, ik vind dit oplichting.. Als ik vantevoren had geweten dat ze zelf niet eens wisten waar ze mee bezig zijn, en of dat hele tv gebeuren wel goed werkt, was ik er nooit aan begonnen..!!

Owja, en de monteur heeft alles zo geinstalleerd en vastgeschroefd dat als we er niet mee door willen gaan, we niets meer kunnen.. (hij heeft de draad van mn oude modem kapotgeknipt o.a.)

Wat moet ik doen???

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.