BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

wettelijke garantie hardware laptop

Bijdrage door gebruiker
24-10-2008
6 reacties

Op 20-12-2006 hebben wij een Toshiba Satelite laptop gekocht bij 4Launch te Eindhoven. Deze heeft nu een hardwarefout. De leverancier wil hier niets aan doen omdat er een garantietermijn van 1 jaar was. Dit staat niet op de pakbon vermeld. Een factuur hebben wij niet. Wel een betalingsbewijs. De leverancier zegt dat wij de laptop op moeten sturen naar de fabriek. Bij navraag bleek dat de onderzoekkosten al ongeveer € 90.-- zijn. daar komen dan nog de verzendkosten bij en eventueel reparatie. Nu hebben wij hem naar een plaatselijke reperateur gebracht en die zegt dat het moederbord kapot is. Bovendien zegt hij dat de laptop open is geweest. Kan dit ? Is de wettelijke termijn niet langer?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.