BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

welke rechten/plichten heb ik

Bijdrage door gebruiker
07-01-2014
40 reacties
Heb een tablet gekocht bij de Blokker,3 december 2013.
Nu doet hij het dus niet meer,start niet door..
Nu wil Blokker dat ik zelf contact maak met Polaroid,maar ik wil dat niet.Ik vind dat de Blokker dit moet oplossen,en niet dat ik overal achteraan moet bellen.
Blokker wil en kan verder niks doen.
Zij hebben dat zo geregeld met Polaroid,...
Maar ik heb hem toch gekocht bij Blokker en niet bij Polaroid!
Blokker heeft twee maal gebeld met Polaroid,en het probleem voor gelegd.daar moest ik maar tevreden mee zijn.
En voor de rest succes ermee...en moet ik als nog alles zelf regelen...kan dit,mag dit!?



Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.