BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

welke rechten heb ik na eindeloos repareren/vervangen Nokia E50

Bijdrage door gebruiker
08-01-2008
4 reacties

In maart 2007 kocht ik een Nokia E50 ter waarde van 359 euro. In april ben ik met dit toestel terug gegaan naar de telefoonwinkel omdat er een echo in het toestel zat. Het toestel is opgestuurd naar Nokia waar men geen echo kon ontdekken. De echo bleef, weer opgestuurd. Beide keren kreeg ik na plusminus 6 weken mijn toestel terug. In juni is het toestel weer opgestuurd waarna besloten werd om het toestel te vervangen. Eind juli kreeg ik dit nieuwe toestel, echter de trilfunctie werkte niet. In augustus is het toestel weer opgestuurd ter reparatie. Eind oktober kreeg ik dus weer een nieuw toestel, echter deze keer zonder camera. Dit toestel is door de telefoonwinkel weer terug gestuurd naar Nokia. Begin januari! weer een nieuw toestel ontvangen welke ik onmiddelijk weer terug gegeven heb omdat het glas voor de lens van de fotocamera zeer scherpe kanten had. Ik heb na alle toestanden aangegeven dat ik mijn geld terug wilde of een vergelijkbaar toestel wilde. Mijn werd een Nokia6300 aangeboden. Een toestel met veel minder mogelijkheden dan mijn eigen Nokia E50 waar ik in 11 maanden tijd zo'n twee maanden gebruik heb van kunnen maken.

Ik wil graag weten wat mijn rechten als klant zijn en hoe kan ik dit het beste aanpakken.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.