Mijn vriendin had een week geleden een nieuwe compleete p.c. gekocht, met alles erop en eraan, aangezien zij zelf in belgie woont had ze de computer vanzelfsprekend ook daar gekocht, dezelfde dag dat de computer thuis werd geinstalleerd werd er op de 19-inch TFT-scherm een dode pixel aangetroffen, we zijn daarmee teruggegaan naar de verkoper, maar de verkoper zei dat hij ons niet kon helpen en na 2 minuteb wuifde hij ons al weg, ik heb geen tijd zei hij en trouwens voegde hij eraan toe dat we voorgekropen waren aan de kassa, ik wist niet wat ik hoorde, wij hebben netjes op onze beurt gewacht. Het probleem is echter dat bij de koop/aanschaf van de p.c. met alle toebehoren de verkoper ons op geen enkele wijze heeft geattandeerd op een mogelijkheid op een pixel-garantie van 2 weken voor een bedrag van 17euro, want anders had mijn vriendin dat zeker aangenomen, mijn vraag is: Wat kunnen wij eventueel doen ? En:ISde verkoper ons niet wettelijk verplicht om bij het moment van de koop/aanschaf ons een eventuele pixel-garantie van 2weken aan te bieden voor 17euro ? Wie kan ons helpen, alvast bedankt reda