Beste collegae,
In msn staat er geen mogelijkheid bij mij om te kopieren en te plakken. Dus moet ik dat met het toetsenbord doen. Nu weet ik dat Ctrl-A selecteren is. Ctrl-V plakken, maar wie weet welke combinatie kopieren is?
Alvast hartelijk dank, Elena