BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

wel overgezet, geen simkaart

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
12-06-2006
  •  
1 antwoord
  •  

Morgen wordt mijn vodafone abonnement overgezet naar TELE2. Op 28 februari heb ik mij aangemeld met de voorkeur om op 1/4 te worden geporteerd met mijn oude nummer.

Het betreft een halfjaar contract met een telefoon (nokia 1600). Ik ontving keurig een bevestiging en later een SMS dat het overzetten op 1 juni plaats zou vinden. Maar ik ontving geen telefoon en geen simkaart. Dus ik belde op 30 mei, men vertelde me dat door wat zaken die niet helemaal duidelijk waren het overzetten op 13 juni zou gebeuren. Jammer dat ik geen SMS daarover heb gekregen.

Vandaag 12 juni nog geen telefoon en geen simkaart. Wel de code's die ik nodig heb om mijn telefoon te kunnen gebruiken. Dus ik belde zojuist om te vragen wat er nu gaat gebeuren en kreeg te horen dat:

1. het toestel niet meer geleverd wordt

2. er geen halfjaarabonnementen meer worden uitgegeven

3. ik wel overgezet zal worden morgen!

Ik mag morgen voor 10 cent per minuut de technische dienst bellen om te horen wat er precies aan de hand is.

Nou ik mijn vraag: hoe kan ik reageren, wat kan ik eisen en wat niet? Heb ik nu gewoon een halfjaarcontract? Ik zit straks dagen zonder telefoon en ik heb 'm écht nodig, wat kan ik doen?

Alvast bedankt.

Groetjes Martine

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.