Wie weet het antwoord op de volgende vraag:Ruim 3 weken geleden hebben wij bij vodafone een aanbieding gekregen om over te stappen van prepaid naar abonnement en dan zouden we een gratis toestel krijgen. Inmiddels hebben wij al twee en en halve week de symkaart en is het abonnement inmiddels ook al actief, maar tot dusver nog geen toestel ontvangen. Iedere keer als we bellen krijgen we weer een andere smoes te horen:- 28-06: Ja, die komt zo snel mogelijk, maandag moet je hem al in huis hebben.- 01-08: Hmm, die is nog niet besteld, ik zal het voor je doorgeven.- 07-08: Die toestellen hadden een softwarefout en worden nu zo snel mogelijk uitgeleverd, dat duurt maximaal een week, maar je kan hem ook morgen al in huis hebben.- 14-08: Die toestellen zijn niet leverbaar en ik kan ook niet zeggen wanneer dat wel geleverd gaat worden... fijne middag nog...
Nu is onze vraag: kan dit zo maar: we hebben een abonnement afgesloten met de belofte een toestel er bij te krijgen en ik gok dat ze binnenkort abonnementsgeld gaan innen en wij zitten nu dus zonder toestel (ja wel nog een oud toestel) en we hebben nu nul komma nul garantie wanneer dat ding ooit wordt geleverd.Wat kunnen wij hier tegen doen? Vodafone heeft geen klachtenservice, alleen klantenservice en die poeieren ons elke af dat ze er niks aan kunnen doen. We kunnen ook niet naar de winkel volgens hen omdat dat langs elkaar heen werkt???
Wie weet raad?