Ik heb op donderdag 4 januari een Wii(spelcomputer) besteld bij wehkamp.
De verwachte levertijd was 2 weken.(dit was één van de snellere levertijden)
Op maandag 8 januari werd de levertijd voor mijn product gewijzigd als 1 week.
Op woensdag 10 januari werd deze levertijd door wehkamp ingesteld op 4 weken, met als uitleg dat de leverancier niet heeft geleverd.
Nu is het een week geleden en de levertijd staat vooralsnog nog steeds op 4 weken.
Wehkamp is niet bereid mij een korting te geven voor deze gewijzigde levervoorwaarden.
Had ik de voorwaarden vooraf geweten dan had ik mijn product waarschijnlijk elders eerder kunnen krijgen, maar aangezien het nu wat laat is kan ik evengoed mijn product afwachten.
Ik voel mij benadeeld door Wehkamp en heb het idee dat ik op zijn minst mijn bezorgkosten vergoed zou moeten krijgen, omdat er vorige week een actie liep waar iedereen zijn bezorgkosten vergoed kreeg en ik nu mijn bestelling op ongeveer dezelfde datum zal krijgen als degenen die hun bestelling tijdens die week hebben gedaan. Wehkamp geeft hier echter geen gehoor aan.
Is hier iets aan te doen?