BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wehkamp en laptop

Bijdrage door gebruiker
03-02-2009
30 reacties

Hallo allemaal,

Heb 27 jan. een laptop besteld bij Wehkamp en de andere dag in huis gekregen. De laptop deed ik aan en alle software moest dus nog geinstaleerd worden. Dit deed hij helemaal zelf en ging prima tot ik op internet wou. Verbinding verbrak telkens. Gebeld met wehkamp en die zei doodleuk dat is ons probleem niet want U heeft hem al gebruikt. Nog geen dag in huis!! Wij naar Toshiba gebeld en die zei dat de winkelier gewoon een andere moet geven en deze terug sturen naar Toshiba want netwerk is stuk. Maarja..die willen hem niet terug! Heb wel een jaar garantie maar vraag me af waarop.

Nu uiteindelijk heb ik de laptop naar Toshiba mogen sturen en hun gaan hem nakijken maar vind het een kwalijke zaak dat ik van wehkamp dit te horen krijg! Je zal toch betreft electronica eerst aan moeten doen om te zien dat ie het doet?

Hadden we dit niet gedaan kwamen we er ook nooit achter dat de draadloze netwerkkaart niet goed functioneerde.Men moet toch ook de bijhorende software instaleren om te kijken of alles goed doet? had ook een geluidskaart kunnen zijn die defect is.

Vraag me af wat ik hier tgen kan doen.

Heb wel een klacht ingedient en gevraagd om de betaling van de garantie wat toch ook 75 euro was te annuleren want hier heb ik toch niks aan,

Hoop op een reactie van iemand.

groetjes sandra

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.