Tijdens de actie 4 daagse (10% korting op o.a. laptops) bij wehkamp.nl heb ik een laptop aangeschaft op 18 april 2011. Het type laptop: HP DV6-3190E.
op 20 april 2011 kreeg een pakketje van wehkamp binnen. Ik heb het pakketje aangenomen (kartonnen doos), opengemaakt en tot mijn verbazing had wehkamp mij de verkeerde laptop opgestuurd. De laptop die ik heb ontvangen: DV6-3185E. Dit is een goedkoper model uit de serie, ziet er hetzelfde uit, zelfde videokaart, zelfde hoeveelheid geheugen, alleen de processor is anders.
Veel vervelend natuurlijk, dus ik gelijk een email gestuurd (geen snelle reactie), dus naar de klantenservice gebeld. Deze vertelde mij dat de verkeerde laptop 21 april opgehaald kon worden en dat de goeie laptop z.s.m. opgestuurd zou worden.
Prima, een foutje kan gebeuren. Ik vind het echter wel sinister dat ik precies dezelfde laptop krijg, alleen met een mindere processor. 9 van de 10 mensen was het verschil niet eens opgevallen en het is dan ook door mijn oplettendheid dat ik het gecheckt welk type ik had ontvangen (zijkant HP doos in kartonnen doos).
Waar ik nou zo ontzettend van baal, is dat toen ik de laptop 18 april 2011 bestelde, deze ''direct leverbaar'' was.
Toen ik echter 20 april 2011 (nadat ik de verkeerde laptop had ontvangen) op de webshop keek, zag ik dat de levertijd opeens ''1 week'' was.
Vandaag (21 april 2011) heb ik weer gekeken op webshop van Wehkamp en nu bedraagt de levertijd opeens ''2 weken''.!
Dus ik net bellen naar de klantenservice (21 april), om te vragen of ik misschien een nog duurder model kan bestellen i.p.v. mijn originele aankoop aangezien het duurdere model wel direct leverbaar is en ik geen 2 weken kan wachten! - Dat kan volgens de klantenservice, alleen dan moet ik wel de volle mep betalen ik ze compenseren niet door de originele korting (10%) over het duurdere model af te trekken. Dit vind ik geen service.
Al met al baal ik als een stekker dat ik 2 weken moet wachten op mijn laptop, ben bang dat het morgen 3 weken wordt enz. enz.
Ik lees overal op internet mensen die precies hetzelfde is overkomen, wordt het niet eens tijd dat we de Wehkamp aanspreken op hun slechte slechte slechte service?
Ik baal ontzettend.