BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Wegvallen netwerkverbinding met @home kabelinternet

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
08-01-2007
  •  
19 antwoorden
  •  

Ik heb verscheidene keren met de klantenservice gebeld over eenwegvallende verbinding tussen het draadloze zendkastje van

netgear

en de computer. Als ik het draadloze zendkastje resette, dat wil zeggen stroomkabeltje eraf halen en er weer in doen, had ik weer verbinding! Na lang in de wacht gehangen te hebben zijn er door het de callcentermedewerkers van @home verschillende dingen geprobeert, bijvoorbeeld het zenden van een zogenaamde nieuwe 'leads' naar het modem en

netgear

zendkastje. Ik moest het modem+

netgear

zendkastje 2 uurna het gesprek uitzetten, na 5 minuten weer aandoen en het probleem zouopgelost zijn.U raadt het al... het probleem is er nog.

Verder heb ik m.i. alle mogelijke dingen al gedaan: software opnieuw installeren, slechts met 1 computer op het netwerk, in het modem zelf kijken met behulp van de klantenservice of daar problemen in zaten. Andere kanalen voor de draadloze verbinding gebruiken, enz enz. Echter blijft het probleem!

Nuben ik nu na de telefoonrekening van afgelopen maandmet daarop2 uur @home klantenservice het wel een beetje zat. Vandaar dat ik het maar op deze manier probeer.

Alle hulp is welkom!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.