Ik heb verscheidene keren met de klantenservice gebeld over eenwegvallende verbinding tussen het draadloze zendkastje van
netgear
en de computer. Als ik het draadloze zendkastje resette, dat wil zeggen stroomkabeltje eraf halen en er weer in doen, had ik weer verbinding! Na lang in de wacht gehangen te hebben zijn er door het de callcentermedewerkers van @home verschillende dingen geprobeert, bijvoorbeeld het zenden van een zogenaamde nieuwe 'leads' naar het modem ennetgear
zendkastje. Ik moest het modem+netgear
zendkastje 2 uurna het gesprek uitzetten, na 5 minuten weer aandoen en het probleem zouopgelost zijn.U raadt het al... het probleem is er nog.Verder heb ik m.i. alle mogelijke dingen al gedaan: software opnieuw installeren, slechts met 1 computer op het netwerk, in het modem zelf kijken met behulp van de klantenservice of daar problemen in zaten. Andere kanalen voor de draadloze verbinding gebruiken, enz enz. Echter blijft het probleem!
Nuben ik nu na de telefoonrekening van afgelopen maandmet daarop2 uur @home klantenservice het wel een beetje zat. Vandaar dat ik het maar op deze manier probeer.
Alle hulp is welkom!