BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Wegval van mijn telefoonlijn

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
20-12-2006
  •  
3 antwoorden
  •  

Ik heb nu meer dan een jaar Fiberworld als provider voor mijn telefoon en Internet. Internet gaat prima, maar met mijn telefoon gaat het al vanaf het begin (4 okt. 2006) niet. Ik correspondeer al met hen vanaf diezelfde 4de okt. 2006, en dat gaat dan van mijn kant o.a. als volgt.Na maanden VAN STILZWIJGEN van mijn kant nu dan toch maar weer eens eenticket met nog steeds (AL DIE TIJD) DEZELFDE KLACHTEN als alle ticketshiervoor over de telefoonlijn, die echoot, kraakt, wegvalt etc. etc. Ennu hoop ik dat u niet weer begint met of IK wel dit of dat, NEE U, UMOET GOEDE SOFT- EN/OF HARDWARE INSTELLEN, zodat ik eindelijk eenskrijg waarvoor ik betaal.Ik krijg dan voortdurend niet te begrijpen antwoorden terug als op 06-12-2006 09:46

: "

Goedendag, we hebben een instelling in de sip-server gewijzigd en het probleem zou nu opgelost moeten zijn. Maar er is al die tijd NIETS opgelost. Hun laatste 'aan het lijntje houder' was op 13-12-2006:Hallo,We zijn achter de schermen druk bezig met het verhelpenvan de problemen in ons VOIP platform. Helaas neemt dit veel tijd inbeslag, en is het op dit moment nog niet mogelijk om alle problemendirect op te lossen.Ik kom zo snel als het kan hierop terug, dat zal waarschijnlijk over een paar weken zijn.Wat zou ik hier effectief aan kunnen doen, zodat mijn telefoon eens echt normaal gaat werken?Opzeggen kan tenslotte ook, maar hoe moet zo iets, en hoe weet ik dat ik bij een volgende niet weer hetzelfde gezeur krijg?Ph. kost
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.