BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Weet T-mobile het zelf nog?

Bijdrage door gebruiker
19-10-2009
6 reacties

Ik heb op 5 juli 2007 via internet een Sim-only Flex 10 abonnement besteld (ordernummer 512183), dit kreeg ik een paar dagen later geleverd (09-07-2007). Ik heb toen vrienden, bekenden en familie gebeld om dit nummer door te gegeven, daar ik ervan uitging dat het mijn Sim kaart en mijn telefoonnummer was.



Echter na een aantal dagen kreeg ik vreemde telefoontjes en Sms’jes van mensen die ik niet ken. Ze waren allen op zoek naar ene mevrouw Lever.


Hierop heb ik met de T-Mobile klantenservice gebeld om dit na te vragen.


Hier gaf men aan dat men mij geen informatie kon verstrekken daar dit nummer op naam van mevrouw Lever staat (hoezo geen informatie?). Ik heb toen doorgegeven dat de geleverde Simkaart, nummer 8931162111178963226 en telefoonnummer 06-14725355 had.


De medewerkster aan de telefoon gaf mij te kennen dat dit absoluut niet mogelijk was, daar dit hetzelfde simkaart- en telefoonnummer was, als in bezit van mevrouw Lever. Mijn gegevens kon men niet vinden in het systeem en was ik dus geen klant bij T-Mobile. Waarom schakelde men op DAT moment niet bij T-Mobile en gingen alle alarmbellen rinkelen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.