BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

wederom simpel

Bijdrage door gebruiker
18-08-2012
5 reacties
op 2 augustus kreeg ik na heel veel boze telefoontjes naar simpel eindelijk de bevestigingsmail dat mijn abonnement per 3 augustus werd op gezegd ik blij natuurlijk want ik was er eindelijk van af .gelijk een nieuwe kaart gekocht omdat ik anders niet meer te bereiken was . wat schetst mijn verbazing krijg ik gister mail van simpel dat ze het heel erg vonden dat ik 1 week niet heb kunnen bellen (vanaf 6 juli tot 3 aug slecht tot geen verbinding) ik zal 2 mnd gratis abonnement krijgen plus een kadobon van een of andere sportzaak en ik zit weer vast aan dat abonnement .dit kan toch niet zomaar ? ze hebben me zelf die opzeg mail gestuurd .en moet ik dit nu accepteren? ik heb inmiddels een boze mail gestuurd naar ze dat ik dit dus niet pik .automatisch antwoorden geeft aan dat mijn vraag tussen 5 a 10 dagen beantwoord wordt maar ervaring leert dat ze dat dus niet doen maar straks zit ik dus weer vast aan een abo wat ik dus niet wil.als ik nu ga bellen vervalt de mail want die is dan beantwoordt zeggen ze .wat kan ik nu nog doen?
alvast bedankt
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.