Ik weet niet zo goed wat ik hier mee aanmoet. Ik heb volgens mijn abonnement recht op 25 mb webspace. Bij het uploaden bemerkte ik, dat het na 10mb einde verhaal was. Ik heb UPC telefonisch om uitleg gevraagd. Mij werd gemeld dat de 25 mb wel klopt, maar dat het op dit moment technisch nog niet mogelijk is om deze te gebruiken. Mijn oren klapperden hier behoorlijk van!! De helpdeskmedewerker kon mij ook niet vertellen op welke termijn ik dan wel mijn 25mb zou kunnen gebruiken. ' binnen een aantal weken' was zijn antwoord. Heb je dus niets aan. Dat is nu 1,5 week geleden en nog steeds lukt het niet om meer dan 10mb te downloaden. Op een klachtenmail kreeg ik een standaardantwoord dat ze het te druk hadden om klachten te behandelen (!) en ik weet niet waar ik terecht moet. Is hiervoor een geschillencommissie of iets dergelijks? Ik voel me eigenlijk behoorlijk machteloos. Dit kan toch niet zomaar? Zij beloven een dienst, ik betaal netjes iedere maand, maar zij leveren niet de volledige dienst. Mag ik dan een deel van het bedrag inhouden of kan ik een andere actie ondernemen?
Graag een advies. hartstikke bedankt voor de moeite!