BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Website uit de lucht door verkeerde info van Lycos

Bijdrage door gebruiker
06-02-2009
3 reacties

Enige tijd geleden heb ik bericht gehad van Lycos dat ze hun service gingen beeïndigen. Ik heb mijn webwinkel ondergebracht bij Lycos. Als alternatief boden ze mij het bedrijf Strato aan. Overstappen zou erg gemakkelijk zijn. Slechts een paar muisklikken en het zou geregeld zijn. Helaas heeft Lycos mij nogal fout voorgelicht. Na de overstap naar Strato bleek mijn site verdwenen te zijn. Strato geeft aan dat Lycos onvoldoende informatie aan klanten verstrekt. Gevolg is nu dat mijn website al 4 weken uit de lucht is wat mij nogal wat geld kost. Contact opnemen met Lycos lukt niet. Ze nemen de telefoon niet op en op mail reageren ze met een standaard antwoord zonder op vragen in te gaan. Hebben meer mensen dezelfde ervaring met overstappen van Lycos naar een andere hostingprovider? En valt hier iets aan te doen richting Lycos?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.