Als ik msn aan heb en ik wil mijn webcam aanzetten, dan sluit hij hem zelf weer automatisch af.
Heb de cam al opnieuw geinstalleerd via de cd en het is net een nieuwe cam. Krijg het niet voor elkaar. Als ik op andere sites kom dan doet hij het daar wel.
Wat kan ik nu doen?