BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

we hebben @home maar willen er vanaf...

Bijdrage door gebruiker
11-11-2007
13 reacties

Sinds een jaar ongeveer hebben wij een abonnement voor telefoon,tv en internet bij @home. Als er een storing is is het meteen wanhoop! Je hebt iemand aan de lijn die per se wil dat je even de verbinding uit het contact trekt al zeg je dat je dat al hebt gedaan voor het bellen... "ik wil het nóg een keer" zei de brave broeder....resultaat...ook geen telefoon meer. Dan een half uur aan de telefoon en regelen tot je zelf ontregelt raakt en nog niets kunt doen. De mail kwam wel binnen op de webmail maar verder niet, stom dus. We willen dus gewoon van dit gezeur af. Wat is een internetprovider waarvan jullie ons kunnen zeggen dat het goed is en waar je van opaan kan? Graag een advies want er zijn onderhand zo veel mogelijkheden dat ik niet meer kiezen kan! Groet en vast bedankt, Sanne

Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)