Sinds een jaar ongeveer hebben wij een abonnement voor telefoon,tv en internet bij @home. Als er een storing is is het meteen wanhoop! Je hebt iemand aan de lijn die per se wil dat je even de verbinding uit het contact trekt al zeg je dat je dat al hebt gedaan voor het bellen... "ik wil het nóg een keer" zei de brave broeder....resultaat...ook geen telefoon meer. Dan een half uur aan de telefoon en regelen tot je zelf ontregelt raakt en nog niets kunt doen. De mail kwam wel binnen op de webmail maar verder niet, stom dus. We willen dus gewoon van dit gezeur af. Wat is een internetprovider waarvan jullie ons kunnen zeggen dat het goed is en waar je van opaan kan? Graag een advies want er zijn onderhand zo veel mogelijkheden dat ik niet meer kiezen kan! Groet en vast bedankt, Sanne