Ik heb mijn mobiel altijd netjes gebruikt en zo ineens wou die niet meer opstarten,er kwam een sterretje in beeld en vervolgens niets meer:Maar vervolgens de lader eraan gedaan en zo geprobeerd en warempel hij starte op.maar
Zelfstandig dus niet meer
Ik ermee naar t-mobile en het hele verhaal voorgelegd
ze vertelden mij Software / Hardware probleem
oke opgestuurd en 14 dagen later bericht thuis,ik kon de gerepareerde mobiel ophalen en wat blijkt niet gerepareerd maar totaal los door water schade.
Ik heb de mobiel altijd in mijn overhemd zitten of in mijn broekzak, Nooit gebeld tijdens regen en na het opladen altijd het schuifje weer gesloten TEGEN WATERSCHADE
en nu dus niets te verhalen zeggen ze ik was woedend want dit is nu al het tweede toestel bij t-mobile met de zelfde oorzaak,En steeds Waterschade,
Ik heb hem zaterdag dus wederom laten opsturen om hem na te laten kijken,en laten ze maar foto,s sturen [ maarja van hun kant uit een pipetje water doet al wonderen
is dus niet te controleren,ik ben inmiddels dikke 14 jaar bij t-mobile maar dit spand nu in 3 jaar echt de kroon,
en de verkopers weten alleen iets over de mobiel maar voor de rest helemaal niets na het blijkt nu
Software of Hardware probleem !!! ECHT NIET DUS
Maar ik word er waarschijnlijk mooi mee afgescheept
en zo raken ze waarschijnlijk 4 klanten kwijt want we zijn met de hele fam. bij t-mobile, maar tenzij dat ze het netjes afhandelen ,iedereen gaan afraden om nog met hun in zee te gaan,
heb zellf het aanbod gedaan om mijn abbonement opnieuw in te laten gaan [ 2 jaar] met een nieuwe mobiel
en zo voor hun dus weinig onkosten te besparen maar zelfs dat is geen optie,
Ik wacht dus nog even af maar dan moet er desnoods maar aktie ondernomen worden, of door rechtsbijstand,
Ik vind dit verre van klant vriendelijkheid