BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wat zijn mijn rechten? Vodafone Thuis - product levering

Bijdrage door gebruiker
08-03-2015
12 reacties
Ik heb in januari glasvezel internet besteld van Vodafone Thuis. Inmiddels heb ik nu nog steeds geen goed werkende WIFI en de rekeningen beginnen al binnen te komen, 114 euro.

Ik ben al meer dan 20 keer aan de lijn geweest met de hulpservice van Vodafone voor 45cent + belkosten en monteur service Guidion. Het enige wat ik daar krijg is brutale medewerkers, afspraken dat ze mij terug zullen bellen die ze niet nakomen en het verhaaltje dat ik het internet moet herstarten.

Het hele verhaal heb ik gepost op de forums van Vodafone:

Waarschuwing: Lang

Weet iemand wat mijn rechten zijn, of wat ik nu het beste kan doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.