BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wat zal ik doen?

Bijdrage door gebruiker
04-08-2005
Reageer

In januari 2004 kocht mijn partner een medion pc en die was geruisloosen ik werd ook enthousiast en kocht er ook een bij de Aldi. Binnen 3maanden ongeveer kwam er een verveldende brom en na wat heen en weergebel met Medion, ze wilden zelfs de brom door de telefoon horen, kwamer een monteur en werd er een nieuwe videokaart in de pc gedaan, hiernanog 2maal zelfde incident binnen 8 maanden, dus 3maal monteurgeweest...Nu opnieuw gaat dat ding te keer, dat ik de pc zo snelmogelijk weer uit wil zetten, wat een lawaai, Medion weer ingeschakelten ze hebben nog nooit zo snel gereageert na onze brief, met eenkaartje van Icc in de bus om opnieuw een afspraak te maken met eenmonteur, op de brief kwam niet snel een reactie, maar na een mail kwamhet antwoord: Waarschijnlijk staat de pc in een stoffige omgeving en isdat de oorzaak...(hij bromt weer vreselijk) De indentieke pc van mijnpartner is nog steeds geruisloos en heeft nog nooit gebromt, alleen gaik nu ook brommen...., naar mijn mening is het een fabrieksfout. Watzal ik doen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.