BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

wat te doen na een klacht, en geen antwoord door Caiway?

Bijdrage door gebruiker
15-06-2008
13 reacties

Wij zitten al 4 jaar bij Caiway, en wij maken gebruik van alles, dus internet, digitale tv, en telefoon. Er is altijd wel wat, en dat begrijp ik ook hoor, maar ik heb 4 weken geleden een klacht ingediend, dat kan bij hun alleen via email. Wij waren al in de caiwayshop geweest, maar daar doen ze echt niks anders dan alleen verkopen. Maar ons samsung digitale kastje voor de tv is kapot, we hebben dit kastje nu ongeveer 2 jaar, en maken gebruik van een uitgebreid parket. Nu is er 6 mei een monteur geweest, omdat wij problemen hadden met de ontvangst. Het kastje werkte op dat moment nog goed. Nu heeft die monteur het een en ander vervangen bij de aansluiting in de muur, en ook heeft hij aan mijn kastje iets gedaan, binnen een paar uur is mijn kastje overleden. Nu zegt caiway, als je ze beldt of in de shop dat wij maar een nieuwkastje moeten kopen. Maar op mijn email heb ik geen reactie, alleen dat ze mijn email hebben ontvangen. Ik moet gewoon blijven betalen voor de extra`s maar kan nu nergens gebruik van maken. Als ik vraag waar ik met die klacht terecht kan, zeggen ze gewoon dood leuk nergens..................... dit kan toch niet????? Wie heeft er goeie raad voor mij?????????? Groetjes Kiek

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.