BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

wat te doen met verzekering t-mobile

Bijdrage door gebruiker
28-10-2008
4 reacties

&ltsCRIPT language=javascript>ik heb een tijdje terug sony ericson c902 aangeschaft

deze ging binnen 3 weken kapot ,op 20 aug is deze opgehaald

goed na 5 weken 21 sept ben ik begonnen met hun te bellen.

telkens kreeg ik te horen u word morgen terug gebld want we kunnen u toestel niet vinden wat niet gebeurde

dit heb ik een paar weken aangehoord tot 14 okt

toen werd mij verteld we bellen u donderdag terug nou mooi niet dus belde maar weer zelf.

ik kreeg toen te horen dat mijn toestel niet meer te maken viel

he he ik wist wat er zou toen een nieuw toestel besteld worden

24 oktober heb ik weer gebeld waneer ik hem kon ontvangen

er werd mij gezecht dat 27 okober er een nieuwe levering zou komen en dat ik hem dus de 30 ste binnen zou hebben

nu heb ik net een paar uur geleden gebeld en kreeg van de telefoniste te horen dat pas volgende week er een nieuwe levering komt

ik vertelde haar dat ik er niet blij mee ben en dat ik het nu echt te lang vind duren wat is van mw magreet te horen kreeg op een boze toon mw bel morgen maar onder kantooruren dan hoort u wel verder en verbrak de verbinding

weet iemand miss wat ik hier nu mee moet

gr mariska

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.