<sCRIPT language=javascript>ik heb een tijdje terug sony ericson c902 aangeschaft
deze ging binnen 3 weken kapot ,op 20 aug is deze opgehaald
goed na 5 weken 21 sept ben ik begonnen met hun te bellen.
telkens kreeg ik te horen u word morgen terug gebld want we kunnen u toestel niet vinden wat niet gebeurde
dit heb ik een paar weken aangehoord tot 14 okt
toen werd mij verteld we bellen u donderdag terug nou mooi niet dus belde maar weer zelf.
ik kreeg toen te horen dat mijn toestel niet meer te maken viel
he he ik wist wat er zou toen een nieuw toestel besteld worden
24 oktober heb ik weer gebeld waneer ik hem kon ontvangen
er werd mij gezecht dat 27 okober er een nieuwe levering zou komen en dat ik hem dus de 30 ste binnen zou hebben
nu heb ik net een paar uur geleden gebeld en kreeg van de telefoniste te horen dat pas volgende week er een nieuwe levering komt
ik vertelde haar dat ik er niet blij mee ben en dat ik het nu echt te lang vind duren wat is van mw magreet te horen kreeg op een boze toon mw bel morgen maar onder kantooruren dan hoort u wel verder en verbrak de verbinding
weet iemand miss wat ik hier nu mee moet
gr mariska