BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wat te doen met langlopende storing bij KPN Mobiel?

Bijdrage door gebruiker
16-05-2025
109 keer bekeken
10 reacties

Sinds 26 december 2024 heb ik aanhoudende problemen met mobiel internet en telefonie via KPN op mijn woonadres. In de maanden daarna heb ik vijf keer contact gehad met verschillende medewerkers, waarbij telkens werd bevestigd dat er een storing is in mijn omgeving. Helaas is er tot nu toe geen oplossing geboden.

Omdat de dienstverlening structureel tekortschiet, heb ik op basis van de Telecommunicatiewet een officiële opzeggingsbrief gestuurd, waarin ik ook heb verzocht om terugbetaling van de kosten vanaf januari. Inmiddels zijn we ruim drie weken verder en heb ik nog steeds geen reactie ontvangen.

KPN houdt mij aan het abonnement, ondanks dat zij de dienst niet kunnen leveren. De enige optie die ik krijg is het afkopen van het contract, wat ik onredelijk vind. Als klant hoor ik niet te betalen voor een dienst die niet werkt.

Ik ben aan het onderzoeken of ik naar de geschillencommissie moet stappen, sinds blijkbaar niemand bij KPN mij verder kan helpen. Zijn er mindere vergaande opties?

Delen:

Reageer

Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.