Wat een lelijke onderneming is Refurbished!
Voor mijn vader (78 jaar) een telefoon besteld maar die is nooit bezorgd. Na zes weken over en weer mailen en bellen (52 minuten in de wacht gestaan) wordt hem gevraagd aangifte te doen (tegen de bezorger? tegen het ophaalpunt?). Wat een ellende!
Als je de reviews op trustpilot leest (https://nl.trustpilot.com/review/refurbished.nl) zijn die niet mals! Dit bedrijf kan beter de slachtoffers uitbetalen en dan de deuren sluiten. Een SCHANDE!