BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

wat te doen als aanbieders zich niet aan afspraken houden?

Bijdrage door gebruiker
26-07-2011
2 reacties
Bij Simpel heb ik voor een vriendin een sim-only abonnement afgesloten. Zij adverteerden ermee dat je een zogeheten belplafond kan instellen en dus nooit buiten je bundel kan bellen. Omdat de vriendin in kwestie niet erg goed met geld omgaat besloot ik dit voor haar te regelen en te betalen, als een soort bescherming. Telefonisch werd, bij het afsluiten van het abonnement, bevestigd dat er niet over de bundel heen gebeld kon worden.
Tot mijn grote schrik zie ik dat er toch andere bedragen worden afgeschreven dan afgesproken, en na inloggen bij Simpel werd het gelijk duidelijk dat het afgesproken maximum overschreden is.
Kan ik nu het abonnement direct stop laten zetten omdat Simpel zich niet aan de gemaakte afspraken houdt ??
En dien ik de kosten toch te voldoen, ondanks dat men zich niet aan de afspraak houdt?
vriendelijke groet,

Maxwell

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.