BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

wat te doen?

Bijdrage door gebruiker
09-08-2005
3 reacties

sinds6 weken ben ik telefonisch nie bereikbaar door een wisseling van mijn modum. ik ben aangesloten met mijn telefoon bij UPC. Op de een of andere manier kunnen zij na de modumwisseling mijn bestaande nummer niet in het digitale systeem krijgen. Ik krijg wel een tijdelijk (ander) nummer. Je begrijpt wat voor rompslomp en kosten dit met zich meebrengt. Als ik bel naar UPC blijven ze maar zeggen dat de ITèrs er mee bezig zijn, en dat ik niet meer hoef te bellen. Als ik nu weer over wil stappen naar KPN ben ik weer een hoop aansluitkosten kwijt

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.