BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Wat te doen?

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
10-09-2006
  •  
3 antwoorden
  •  

Ik heb mijn account bijHetNet. Eerst had ik het basis ADSL abonnement. Nu wil ik mijn abonnement wijzigen in in super-snel internet. Ook bij het net. Dit zou een 4 M-bit verbinding zijn. Ik kreeg van het net dat mijn verbinding naadloos zou overgaan van het ene naar het andere abonnement. Zo ver zo goed!

Op 15 juli zou de overstap plaats vinden. eerst werdende mailaccounts de nek omgedraaid en een paar dagen later was het over met de pret. Er was helemaal geen verbinding meer met het internet. Ondanks een tal van telefoontjes heb ik tot op heden geen verbinding. Moet ik op mijn werk of bij de buren even mijn mail controleren.

Nu komen ze met het verhaal dat mijn account beschadigd is en dat er een speciaal (?) team op gezet is. Een stel specialisten hebben dus bijna twee maanden nodig om een account om te zetten.

Wat kan ik nu het beste doen? Qua kosten is HetNet voor mij het gunstigste, maar je hoort nu ook over Tele2, KPN en meer van die providers die telefoon en internet op één abonnement aanbieden. Maar tevens hoor je dat de verbindingen of niet of half tot stand komen. Wel bellen maar geen internet of andersom?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.