Inseptember heb ik me aangemeld voor adsl bij het net, k.p.n. 17.95 waren de maandelijkse kosten. Wat gebeurt er. van kpn krijg ik de faktuur met vermelding:Abonnement KPN ADSL Lite 33.52. ADSL doe het zelf 57,98, terwijl er beloofd was geen kosten, als je je maar aan meld. Wat gebeurt hier?? Deze hoge kosten is voor mij onbetaalbaar. Wat kan ik hieraan doen.