BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wat nog te doen ?

Bijdrage door gebruiker
22-12-2011
14 reacties
Sinds begin september 2011 zit ik met ASUS én Wehkamp met een kwestie/probleem die maar niet wordt opgelost.Ik kocht via Wehkamp in begin februari 2011 een ASUS laptop.Na amper 8 maanden ging de laptop,bij NORMAAL gebruik !, opeens stuk.In originele verpakking naar fabrikant ASUS gestuurd (strepen in beeldscherm) en case was heel, Kreeg bericht terug dat scherm was gebarsten ? en case gescheurd? en of ik effe nog eens ,bovenop de 550 euro die ik ervoor heb betaald,350 euro reparatiekosten wil ophoesten.LCD scherm is toch hardware en zit nog in garantie? Wehkamp wil alleen tot vergoeding overgaan geheel/gedeeltelijk als ik het geld voorschiet ! Maar dat weiger ik pertinent.Ze hebben een ondeugdelijk product geleverd,heb 3 jaar moeten sparen om dat ding uberhaupt te kunnen kopen en ik HEB geen 350 euro! ASUS heeft zelfs een aangetekende brief ! ongeopend teruggestuurd.Wordt door ASUS en Wehkamp van het kastje naar de muur gestuurd.Heb ze tot 3 x toe de kans gegeven om het op te lossen,maar na talloze e-mails en brieven totaal g;e;en reacties meer gekregen.Volgens mij rekken ze tijd zodat garantietermijn is verlopen.Wat nu nog te doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.