BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

wat moet ik doen..!?slechte service van ORANGE!!

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
07-08-2006
  •  
13 antwoorden
  •  

Hallo,

Een half jaar geleden heb ik een 2jarig abbonement bij ORANGE afgesloten.Na 3maanden hield mijn telefoon er zomaar mee op.Ik ging sporten bij de sportschool en legde mijn tas met telefoon erin in het kluisje.Toen ik klaar was met sporten en me telefoon uit me tas haalde, stond hij uit.Ik dacht, misschien zijn me batterijen op, dus laad hem thuis wel even op.Toen werd mijn telefoon gloeiend heet!Ik kon hem bijna niet meer vasthouden, en hij ging ook niet aan.Ik heb hierna ORANGE gebeld, en ik moest me telefoon opsturen voor controle.Een paar dagen later had ik mijn telefoon terug, met het bericht erbij: Waterschade!...???! Hier snapte ik natuurlijknixx van.Ik heb ORANGE opgebeld en om uitleg gevraagd, ze vertelde me dat er verschillende redenen konden zijn.Bijvoorbeeld zweethanden..?!, stoom van bevoorbeeld een waterkoker enz..Het mooiste is ook nog dat ik geen nieuwe telefoon krijg!Maar nog wel anderhalf jaar aan hun abbonement vastzit!Nu heb ik en een oude telefoon(mijn vorige)En er komt ook nog eens bij dat ik super slecht bereik heb!Bij mijn eigen huis, kan ik niet bellen, en slaat mijn mobiel meteen over op de voicemail....

Kan ik een nieuwe telefoon ofzoiets eisen..?Of zijn er misschien regeltjes, zodat ik onder dit rotabbonement en slechte bereik uitkan?!Ik vind dit in ieder geval echt geen service van ORANGE!

Alvast bedankt voor jullie hulp!Groetjes Carmen...

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.