BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wat moet ik doen bij Vodafone?

Bijdrage door gebruiker
19-09-2013
15 reacties
Hoi iedereen,

Ik heb 7-09-13 een Huawei Ascend G510 gekocht online bij Vodafone. Het is een Prepaid toestel. Ik had al een abonnement bij Vodafone maar dat toestel was kapot gegaan dus ik dacht ik koop een Prepaid toestel zodat ik het simkaartje kan overplaatsen en rustig mijn abonnement kan afmaken.
Nu heb ik al sinds het begin het probleem dat er een simlock opzit. Ik heb een unlock-code nodig en Vodafone is nu al ruim een week bezig om hem te geven. Ik heb al via chat,twitter,telefonisch contact gehad en ik ben naar ze toegeweest, maar ze wisten allemaal niet wat ik moest doen. En ik had een week om het toestel te retourneren maar daar ben ik nu te laat mee omdat ik al een week contact met ze heb. Wat moet en kan ik doen? Ik ben ten einde raad.

Alvast bedankt,

Giovanni
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.