BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wat moet ik doen als een internet-storing niet wordt verholpen....?

Bijdrage door gebruiker
02-03-2014
11 reacties
Hallo, ik heb een vraag:
Wij hebben thuis last van een vertraagd, draadloos internet. Telfort gebeld, en we kregen te horen dat de Experia Box V8 standaard werd geleverd, en dat de V9, als we geluk hebben, over een jaar wordt aangeboden (in bruikleen). Daar hebben we nu dus niets aan.
Verder hebben vrienden van ons een nog veel ergere storing. Hun tv-signaal is zeer slecht. Deze storing zou zitten in de 'centrale kast van KPN' (ik heb het geprobeerd om het op te zoeken via Google, maar kon het niet vinden). In ieder geval zouden Telfort en KPN elkaar ervan beschuldigen, en wordt het probleem niet opgelost. Wat kunnen wij tegen beide klachten ondernemen....?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.