Ik ontvang de laatste 2 weken mailtjes van een "ticketservicebureau" dat mijn creditcard belast wordt met vrij hoge bedragen.Ik weet van niets.Het gaat om bedragen van ruim 500.00 euro en ruim 300.00 euro. Op beide mailtjes staan een telefoonnummer wat niet bestaat.
Het 2e mailtje is gericht aan een E Mailadres wat niet van mij is maar wel bij mij in mijn INBOX terecht gekomen is.Het 1e mailtje is wel gericht aan een E Mailadres vfan mij maar dat adres gebruik ik nooit. Wat moet ik doen. Mijn provider is PLANET.Wie kan mij verder helpen?
Alvast bedankt