BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Wat moet ik doen?

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
24-03-2006
  •  
1 antwoord
  •  

Ik en de mobieltjes verkoper..

27 november 2004 heb ik van mijn oma een Sendo P600 voor de verjaardag gekregen. Ik heb `m gekocht in Enschede bj A&E telecom en communicatie. Ik had 1 jaar garantie op mijn telefoon. Toen mijn telfoon allerlei kuren kreeg, en de oplader ook gek ging doen in Oktober 2005 heb ik `m weer ingeleverd bij de telfoon winkel. Want, ik had nog 3 maanden garantie. Ze zouden mijn mobiel opsturen naar Telfort. Want, die nam de diensten over van Sendo, als je een Telfort/Sendo pakket had gekocht. Maar dan is het eind november.. garantie verloopt bijna.. en ik krijg mijn telfoon kapot terug.. sterker ik heb het gevoel dat er niet eens naar mijn mobiel is gekeken. (want, ik heb contact opgenomen met Telfort, en er waren GEENgegevens van mij bekend bij hun)ik heb mijn mobiel weer opnieuw 4 keer ingeleverd zonder resultaat. Sterker nog, bij de laatse keer in Maart, toen mijn mobiel weer klaar zou zijn, zeiden ze: "mevrouw, hier is uw telfoon, dit is het laatste wat wij voor u hebben kunnen doen" en mijn mobiel is nog steeds kapot. kortom, nu is de garantie verlopen endoet mijn mobiel het nog steeds niet. Omdat, de winkelier gewoon niet zijn beloftes nakomt. Hij zei namelijk.. ik zal u beloven dat ik uw mobiel opstuur. Nou mooie kerel is dat!..Maar oke, nu zit ik dus met een mobiel, waar ik niks mee kan.. Wat moet ik doen?.. zodat ik toch nog waar voor mijn mobiel krijg??

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.